lördag 19 januari 2013

Lördags mys

Hej mina fina läsare.

Dagen har varit lugn och skön, det är skönt med lugnet nu och får smälta och ta in alla intryck från igår. Min fina Jessica har vart här idag med blommor och bullar. Vi fikade och umgicks en stund. Senare kom mamma och min syster hit. PS: Tack för hälsningen goa och fina Olivia. (Jag fick ju ett smyckesheadset från Laila Bagges kollektion i julklapp men när jag öppnade det så var ena hörluren skadad på utsidan så fick skicka tillbaka det och igår berätta mamma att det kommit så idag kom dem ut med det. Det var helt och funkade, så nu kan jag äntligen få använda det. Grymt bra ljud och riktigt snyggt är det också, vad tycker ni?) Vi fikade på dem goda semlorna jag fick av Matilda igår och kollade på Mia på Grötö, underbart program och min man Anders Bagge var ju med också, han är bäst. Sedan var min mamma snäll och körde mig till affären så jag kunde handla lite (kortet är lånat från min systers blogg som passade på att smygfota hehe.)





Tände upp massa mysiga ljus nu och ska göra mat, ikväll blir det tacos, blev så sugen på det idag så då får det bli så. Jag planerar ju sällan min middag utan tar dag för dag. Så när det är klart hoppas jag de går något bra på teve man kan se på, senare blir det ännu mer mys med chips mm. Ja ikväll ska jag faktiskt unna mig riktigt, känner att jag är i behov av det nu. Vad gör ni denna lördag kväll? Vad ni än gör så hoppas jag den blir allt från mysig till trevlig. Puss på er alla.







All kärlek och många kramar till er ALLA.

MALIN

Inga kommentarer: