söndag 24 februari 2013

HAR JAG SAGT DET ATT

Hej mina fina läsare.
 
Jag saknar min Anna nått så fruktansvärt mycket? Ja förmodligen i typ varje inlägg men jag gör verkligen det, tjatigt ja kanske det men det är liksom som om halva jag är borta. Vi umgås mer eller mindre varje dag, dem dagarna vi inte ses pratar vi och skickar sms. Nu har vi inte kunnat prata eller smsa för jag inte haft något mobilnummer för jag har avslutat ett av mina och tagit över det andra så dröjde de några dagar innan jag fick nytt SIM-kort och nummer.
 
Jag fick det såklart lagom till när hon var i Danmark och det är ju dyrare då så det är ingen idé så vi har fått "prata" på FB chatten som jag är tacksam för men lite trött på nu hi hi. Det känns så skönt nu när jag har kunnat styra lite mer vilka som har mitt nummer och inte. Mitt tidigare nummer hade jag ju även i jobbet och det har ju sprits ut en hel del sen är det alltid många som har det liggandes som man kanske inte vill och som inte har användning för det...
 
Imorgon i alla fall så kommer hon ÄNTLIGEN hem, ska det bli skönt att få höra hennes röst JA ska det blir skönt att få krama om henne och krama henne lite till JA ska det bli skönt att få prata och berätta om allt vi skrivit om JA. Tänk att hon vart så långt bort men ändå så nära. I varje stund har jag känt hennes stöttning, peppning och kärlek. Du är bäst, de bästa jag har.
 







 
Alltid vid din sida min älskade vän.
 
 
 
All kärlek och många kramar till er ALLA.
 
MALIN

Inga kommentarer: