måndag 11 mars 2013

HALMSTAD

Hej mina fina läsare.
 
Vi kan börja med att natten vart lika med skit så vaknade jag 05.30 pigg och inte kunde sova (jag gick och la mig efter 23.00). När alarmet ringde 07.30 så var jag såklart trött och kunde sova är det inte fantastiskt, NEJ. Som en zombie in i duschen och efter det på med ett ansikte sen en kopp te. Varför uppe så tidigt? Lovade min Jessica att följa med som sällskap till sjukhuset i Halmstad en sann vän som man är åker man med oavsett vad. Allt gick bra för min vän skönt det. Väl hemma igen kände jag hur mina spänningar började släppa vilket resulterar i huvudvärk utan dess like, illamående och skakningar you name it. Samma visa varje gång men jag vägrar låta skiten vinna över mig trots att efterföljderna inte är roliga. Om du inte är mig nära så förstår du säkert ingenting eller så gör du det men strunt samma du behöver inte förstår eller veta mina nära gör och det räcker för mig. Men en dag ska jag gå stark ur det. Här kommer lite bilder från dagen.
 


Om man har tråkigt i bilen kan man ta massa ego bilder fula eller inte.


 
 

 



 
Måste säga att detta sjukhus liknade inget annat jag vart på. Det ligger i massa fina gamla byggnader och nedanför rinner en å med en bro över mm. Riktigt fint. Mycket detaljer inne också som ni kan se på bilden på trappan längre upp, så fint och mysigt sen var det ju sjukhusmiljö i väntrum mm. Luktade inte alls sådär äckligt som det kan göra heller.
 
Drar luvan över huvudet och ett sträck över denna kvällen som har varit mig allt annat än god. Kolla klart på filmen sen hoppas jag att ja kan få somna och SOVA.
 
 
 
 
All kärlek och många kramar till er ALLA.
 
MALIN


Inga kommentarer: