söndag 10 mars 2013

STOLT IGEN

Hej mina fina läsare.
 
Nu är jag sådär otroligt stolt igen och rörd till tårar. En mycket rolig rapport från USM i Eskilstuna nådde mig tidigare ikväll. Tjejerna gjorde det. Dem vann alla sina 4/4 matcher och gjorde där med sig förtjänta av en plats i finalsteget 5 i USM. Som sämst kan dem nu bli de 8:e bästa lag i hela Sverige det är inte illa det. Hur det än går så är ni vinnare i mina ögon.
 
Jag är så otroligt stolt över er ALLA. Ni är grymma tjejer så som ni ALLTID kämpar. Var stolta över er själva och tro på er så kommer ni gå långt i vad ni än tar för er. Nu är ni i finalsteg 5 i USM. Sträck på er. Stort GRATTIS. Kramar i massor från mig.
 
Mina underbara fighters. Lejonhjärta.
 
 

 
 
 
All kärlek och många kramar till er ALLA.
 
MALIN

Inga kommentarer: