onsdag 22 april 2015

MINA OROSMOLN

Alltid har jag vart en person med mycket tankar och oro. Det är sådan jag är men med allt jobb jag gjort med mig själv har det med tiden blivit lindrigare och lättare. Dock finns det speciellt 4 saker jag har svårt att släppa både tankar och oro ifrån.

Döden.


Framtiden.


Att inte räcka till.


Att inte kunna behålla balansen inanpå och utanpå.


Denna kväll har dessa fyra saker tagit all fokus och all energi -känner mig dränerad och ledsen. Det ligger ju en hel del situationer/händelser bakom dessa fyra därav det tar så hårt på mig när man kommer i kontakt med det. Väljer att kanske berätta mer om detta i annat inlägg. Just nu behöver jag samla mig, få sova och ro om mig. Tack för att jag får dela med mig och tack till er som tar del av det, i det tysta så som i det öppna. Glöm aldrig att du är viktig och bra precis som du är. God natt!



MALIN

Inga kommentarer: