söndag 5 april 2015

NJUT AV STUNDEN

Idag får jag nog säga att jag verkligen njutit av stunderna som vart och varit där och ingen annanstans. Förmiddagen var lugn hemma i soffan med vila då jag haft lite ont i magområdet sedan igår. Kände mig för en stund lite piggare och mindre påverkad av det onda så tog mig en liten promenad bort till familjen för lite kaffe som slutade med en underbar picknick nere vid havet istället. Därefter åkte jag hem till min syster i Torslanda och hjälpte henne med en laxtårta som vi ska ha imorgon då vi ska fira vår mamma som fyller år på onsdag. Sedan gjorde hon mig sällskap till Ica Maxi där jag handlade för att sedan åka hem. Har nyss ätit middag och nu inväntar jag filmen The Other Women som börjar på C More. Blir lite jordgubbar och glass till det sedan somnar jag nog gott. Tack ni som förgyllt denna sköna dag, imorgon väntar en ny orörd. Kram!








MALIN

2 kommentarer:

Me & My Baby Dolls sa...

Älskar bilder från stranden <3

Malin Jonasson sa...

Me & My Baby Dolls: Då är vi två! <3