torsdag 11 juni 2015

HAR TAGIT ETT BESLUT

Jag rensar och grejar med det absolut sista innan världens bästa lilla liv kommer. Det ska vara rent och fint både på insidan och utsidan innan -jag har en sak kvar på listan och den ska bockas av idag. Jag vet att jag kommer känna mig helt fri och kunna fokusera 100% på här och nu när jag får gjort detta. Alla dem som finns och det som sker här och nu förtjänar att ha mig just här och nu. Så har jag också bestämt att delandet av mitt liv och min vardag slutar här. Bloggen kommer finnas kvar precis som den är och anledningen till varför den finns då jag vet att den hjälpt flera genom att ha fått tagit del av min berättelse om min depression och mitt jobb med mig själv -om min väg tillbaka. Det var min önskan -att den skulle hjälpa minst en person och mig själv och det har den gjort. Jag kommer kanske emellanåt skriva om livet efter depressionen -hur den påverkat mig och hur den lär/speglar mig på livets fortsatta väg. Tack för att ni följt mig och peppat mig -jag finns kvar och kan kommas i kontakt med genom att du lämnar en kommentar. Vissa av er följer jag redan via era bloggar och kommer fortsätta att göra. Ta hand om er och var rädda om er. OCH glöm inte -det är okej att känna och må som man gör, det är okej att låta saker få ta tid. Du har ditt liv i dina händer - DU avgör. Kram.




MALIN

2 kommentarer:

EMMA sa...

Det är sant precis som du säger och man måste låta allt ta sin tid, jag hoppas och tror att du kommer att bli en jättefin och go mamma, alla lycka och tusen kramar!! <3

Malin Jonasson sa...

EMMA: Visst är det så. Tack snälla fina du för dem orden och lyckönskningarna. Tusentals kramar tillbaka och fortsätt kämpa -du gör det bra. <3